úterý 9. srpna 2016

Hello world, I'm your wild girl, I'm your cherrybomb





                                                      

Hello world,                                                                                                                                                    

Kdo jsem? 


Je mi pětadvacet, blond a proud vegan :) 

Miluju zvířata, mám kočku (pouliční mix, ale nevyměnila bych jí za nic na světě), miluju jídlo (hlavně rýži, ovoce a lískooříškové mléko), cestování (kamkoli a kdykoli), tetování (těch mám spoustu) a hudbu (teď už de facto snad všechny žánry). 

Glassofsoymilk je blog, který chci primárně zaměřit na zdravý životní styl, veganství a všechny jeho aspekty - jídlo, restaurace, kosmetiku...nicméně, jelikož je můj, tak ho sem tam zaměřím i na sebe :)

See u next time, 

Xxx, Cherrybomb





Žádné komentáře:

Okomentovat

Thanks for your comment :)